sobota, 20 września 2008

Nowy Sezon hokejowy 2008/2009

Witam wszystkich odwiedzających bloga.

Zaczął się sezon hokejowy. Jeszcze 2 tygodnie i zacznie się NHL.
Wracam do prowadzenia mojego bloga. Standardowo będzie tutaj trochę chaotycznie. No i wiadomo, że sprawy (typy, analizy, newsy) związane z hokejem. Jak będę miał trochę czasu to napiszę analizy, czasami luźne spostrzeżenia. Przez okres lata Ci co chcieli spotkać mnie wiedzieli gdzie byłem. Gdzie "bawiłem" się w typowanie peFFek ;p
W sierpniu (czyli miesiącu bardzoooo hokejowym) bawiłem się głównie w MLB, trochę piłkę nożną i siatkówkę. Zabawę w pisanie "analiz" do MLB można było śledzić na forum.bukmacherskim.com.

To tyle słowem wstępu.
Wszelkie sugestie, pytania itp. kierować na:
vader123456789@wp.pl
GG: 356659 ( rzadko włączam ten numer GG, Ci co powinni mają wiadomy numer ;) )
lub Prywatna Wiadomość na forum.

Brak komentarzy: